Wednesday, September 9, 2009

TaShaZa....

TaShaZa? nama reti ya?..Actually TaShaZa ialah gabungan 3 nama anakku. Tata, Asha tauka Adiq enggau Mirza.....Nama penuh sida 3 tu: Nur Aleeya Natasha ada kena 9 Februari 2005, Nur Adila Asha ada 1 August 2007 enggau bujang sigat aku tu ada kena 8 Januari 2009 (baru 8 bulan).

Sida tiga tu dipeda aku, sigi lain-lain perangai/karekter, Tata manja tapi ya sayau amai ka madi ya. Enti Sasa tauka Adiq jenis berdikari, nadai maioh ulah baka Tata..Hobi Sasa mamam tang tubuh ya mit ja, baka urang umur setaun ( tajapun dah 2 taun) enti pasal tinduk Sasa sigi numbur 1...tinduk malam pukul 8, dani ya pagi pukul 9, udah ya mandi, makai enggau main, pukul 11 pagi ya tinduk baru sampai pukul 3 kadang pukul 4 lemai...sigi timing ya endang tepat..nitih ka jam..nama ya ka tinduk ya tinduk.

Igat aku tu baru 8 bulan, baru belajar ngerayap...manja ga enggau aku..suba agi ya mit, sigi enggai enggau orang bukai even daddy ya...mesti ya nyabak ti ukai aku megai ya...lasak ga...

Meda sida ya besai sigi enda berasai, agi mit sigi penat, masa rest pun nadai...pulai ari gawa sigi lelak, tang enti udah meda gamal bala anak, stress tauka lelak bakani pun ati kitai sigi rindang meda ulah sida ya..

Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment